2. joulukuuta 2015

En dag i Stockholm

IMG_0133_edited

IMG_0124_edited

IMG_0123_edited

IMG_0179_edited

IMG_0095_edited

IMG_0118_edited

IMG_0159_edited

IMG_0129_edited

IMG_0128_edited

IMG_0163_edited

IMG_0168_edited

IMG_0167_edited

IMG_0188_edited

IMG_0184_edited

PicMonkey Collage

IMG_0196_edited

IMG_0212_edited

IMG_0215_edited
Mikä voisi olla kiva tapa hyödyntää koeviikon ansiosta tulleet ylimääräiset vapaapäivät? Risteily Tukholmaan voisi olla ihan mukava, eikö?;) Voitin sellaisen muutama viikko sitten Blogipolun arvonnassa! Etukortti tosin oli voimassa vain sunnuntaista torstaihin, joka ensin meinasi hieman hankaloittaa lähtemistä... Onneksi mulle kuitenkin jäi koeviikon jälkeen kaksi vapaapäivää, joten sen viikon jälkeen marraskuun lopussa pieni miniloma kelpasi paremmin kuin hyvin!

Laivallakin oli aika erilaista noin maanantaista keskiviikkoon, kun vertaa niihin täpötäysiin tallinanlaivoihin, joilla ennen olen ollut. Taxfreessa pystyi kävelemään vapaasti ja saatiin monesti koko nuorten- tai lastenhuone (haha, kyllä...:D) kokonaan minulle ja Annille! Ohjelmaa ei kauheasti nuorille ollut, mutta ehkä joskus on ihan kiva vaan olla tekemättä mitään järkevää. Tukholman puolella taas tehtiin aika perus turistikierros Gamla stanin ja Drottninggatanin kautta Åhlensille, Urban outfittersille (en ikinä ole käynyt niin upeassa kaupassa...!) ja nopeasti Götgatanin kautta takaisin.

Oletteko te käyneet Tukholmassa?

7 kommenttia:

  1. Kuulostaapa kivalta reissulta ja olipa hyvä arpaonni sulla :-) Mä kans tahtoisin lähteä laivalle, mutta eipä oo tullut lähdettyä vielä... Toki oon Tukholmassa käynyt, mutta viime kerrastakin taitaa olla melkein kymmenen vuotta aikaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosiaan kiva reissu! :) Mä taas en ole tätä ennen käynyt ollenkaan kunnolla Tukholmassa, sinne kyllä saisi kulutettua vielä aika monta päivää lisää noiden kuuden tunnin jälkeen... :D

      Poista
  2. Ja taas sulla on semmoisia kuvia että ihan kateushan tässä tulee ♥.♥ Toinen kuva on jollain tavalla maaginen!

    Mä oon käynyt kerran Tukholmassa, parin tunnin käynti viiden vanhana (eli 15 vuotta sitten) :D Mutta just tänään kaverin kanssa puhuttiin, että jos lähettäisiin joskus äitien ja meidän tyttöjen kesken joko Tallinnaan tai Tukholmaan. :3 Ite kyllä kannattaisin Tukholmaa, mutta Tallinna olisi piirun verran helpompi kohde koska mulla ei oo yhtään ruotsintaitoa. Vaikka kyllähän siellä enkullakin pärjää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Toivottavasti tekin pääsette lähtemään jompaan kumpaan kaupunkiin :)

      Poista
  3. Aivan älyttömän ihania kubia! Itse olin just tässä viime kesänä tukholmassa poikaystävän kanssa ja on se kyl ihana kaupunki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olisi kyllä kiva joskus päästä Tukholmaan vähän pidemmäksikin aikaa :)

      Poista
  4. Voi mitä kuvia oletkaan napsinut! Tukholma on kyllä ihan supernätti kaupunki :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Kuvaan Canon 7D Mark II -kameralla (ennen joulukuuta 2016 otetut kuvat on otettu 1100D:llä), johon minulla on viisi objektiivia; Canon 18-55mm f/3.5-5.6, Canon 70-300mm f/4-5.6 IS USM, Canon 50mm f/1.4 USM, Canon 100mm f/2.8L IS USM sekä Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8. Kuvankäsittelyohjelmani on Lightroom 6.

Jos sinulla on kysyttävää valokuvaukseen, bloggaamiseen tai johonkin muuhun liittyen, laita rohkeasti kommenttia! Katsothan kuitenkin ensin, löytyisikö vastaus valokuvausvinkit-välilehden taakse kokoamistani postauksista tai sivupalkin hakutoiminnon avulla.